Nastavení emailového klienta

Pro bezproblémové využívání systému elektronické pošty doporučujeme využívat webová rozhraní, která jsou dnes poskytována většinou freemailových služeb. Tímto snížíte riziko nákazy vašeho počítače nežádoucím software na minimum. Také se vyhnete ztrátě uložených emailů, protože jsou v těchto případech zálohovány na serverech poskytovatele emailových služeb.

Pokud je nutné používat místo webového rozhraní klasického emailového klienta (programy jako Evolution, Thunderbird, Outlook), doporučujeme následující nastavení tohoto programu (v závislosti na poskytovateli emailových služeb):
PoskytovatelServer pro stahování poštyPortServer pro odesílání poštyPort
 
Seznam.czpop3.seznam.cz110smtp.seznam.cz25
Google.compop.gmail.com995smtp.gmail.com465 nebo 587
Tiscali.czpop3.mail.tiscali.cz nebo pop3.tiscali.cz110smtp.mail.tiscali.cz nebo smtp.tiscali.cz25
Centrum.czpop3.centrum.cz110mail.pcpoint.cz25
Atlas.czpop3.atlas.cz110mail.pcpoint.cz25
Volny.czpop3.volny.cz110smtpauth.volny.cz465
Quick/O2active.czpop.o2isp.cz110mail.pcpoint.cz25

V případě jakýchkoli problémů s elektronickou poštou nás prosím kontaktujte na našem telefoním čísle nebo emailu.

Výpadek hlavni konektivity - 17.10.2016

Omlouváme se našim zákazníkům za dočasný výpadek připojení k internetu, plánovaná odstávka je na optické lince u našeho poskytovatele připojeni k internetu, firmy České telekomunikační infrastruktury v Českých Budějovicích. Výpadek potrvá od 18:00 do 22:30.
Děkujeme za pochopeni.